fbpx
Search
Close this search box.

סקר מורי התיכונים: על שביתה, חוזים אישיים, זמן הליך פיטורים ועוד.

סקר שערך וביצע 'מכון מסקר' התמקד במורים המלמדים בתיכון. הסקר כלל מספר שאלות תוכן סגורות בנוסף למספר שאלות פילוח כמו שנות וותק במערכת, האם ישנה חברות בארגון המורים ובאיזה זרם חינוכי מלמד המשיב לסקר. פרטים נוספים על המתודולוגיה בקישור למטה.

בין הממצאים:
עפ"י המדגם המייצג של מורי התיכון, 56% תומכים בעיצומים ובשביתות של ארגון המורים בעת מלחמה. 33% לא כל כך תומכים או כלל לא תומכים בכך, ו-11% ניטרליים. רק מעט יותר ממחצית מהמורים (53%) מציינים כי ישתפו פעולה באופן מלא עם הוראות הארגון – 30% ישתפו פעולה באופן חלקי, ו-17% אומרים שישמרו על שגרת לימודים רגילה ככל הניתן, למרות הוראות הארגון.

בסוגיה הסוערת ביותר בסכסוך בין האוצר לארגון המורים, סוגיית החוזים האישיים במערכת, 43% מהמשיבים ציינו כי הם בעד שתהיה אפשרות למורים לבחור אם הם מעוניינים לעבוד תחת חוזה אישי או תחת חוזה קיבוצי, ו-39% ציינו שהם נגד, הגם שרובם (69%) מציינים כי היו בוחרים בעצמם להישאר תחת חוזה קיבוצי. 18% מהמורים ניטרליים לגבי השאלה.

בסוגיית הבונוסים האישיים – 41% תומכים באפשרות שלמנהל תהיה אפשרות להעניק בונוסים לעובדי הוראה בשל הצטיינותם לפי שיקול דעתו, ו-48% לא תומכים בכך.
הסוגיה בה המורים נוטים באופן ברור נגד עמדות הארגון שמייצג אותם היא דווקא סוגיית הפיטורים – 57% ממורי התיכונים תומכים בקיצור משמעותי של הליך הפיטורים, תוך מתן פיצויים הולמים, ורק כ-30% בלבד לא תומכים בכך.
לסקר המלא:




I removed from here a Loop Grid called  Type Posts and Template called Elementor  Loop Writer – small template.

Advanced query options: dynamic related posts

פורום קהלת

תוכן נוסף

More

תפריט נגישות